Úřad nabídne nové služby nejen pro handicapované

aktualita 25. 04. 2018| Jan Vancl, tiskový mluvčí | Tisková zpráva města

Městský úřad Roudnice nad Labem nabídne, v rámci rozšiřování dostupnosti svých služeb, přepravu osob na invalidním vozíku. V souvislosti s přesunutím turistických informačních služeb do nových prostor na Karlově náměstí navíc dojde ke změně provozu stávajícího infocentra. Od května bude občanům nově zpřístupněna i tzv. páteční podatelna.

„Jednou z oblastí, na které jsme se letos na roudnickém úřadě zaměřili, je dostupnost našich služeb. Myslíme přitom nejen na běžného návštěvníka, ale i handicapované, především pak vozíčkáře, pro které dosud byly některé části úřadu zcela nepřístupné. Výtah v budově na Karlově náměstí je přitom jen prvním krokem,“ uvedl Mgr. Pavel Chaloupka, tajemník úřadu.

 

Městský úřad tak již v nejbližších týdnech nabídne osobám na invalidním vozíku bezplatnou automobilovou přepravu za účelem jednání v jeho prostorách. Za tímto účelem Rada města schválila veřejnou zakázku na nákup rozměrově vyhovujícího vícemístného vozidla, které by mělo převoz vozíků umožnit.

 

„V agendě občanských průkazů naši úředníci vyjíždějí k osobám nepohyblivým, či těžce nemocným, přímo domů. Ne vše, však lze vyřídit tímto způsobem. Možnost bezplatného transportu není službou, kterou by úřady běžně nabízely. Naším cílem je, takto osudem zkoušeným lidem, kontakt s úřadem ještě více usnadnit.  Automobil bude současně využit např. i pro převoz větších nákladů či přepravu více osob najednou např. pro povinná školení vyplývající ze zákona o úřednících. Věříme, že se služba uchytí, najde své příjemce a vozíčkářům pomůže si vyřídit veškerou agendu tak, jako běžnému návštěvníkovi úřadu “, vysvětlil Chaloupka.

 

V případě zájmu postačí kontaktovat podatelnu na tel. čísle 416 850 111, sdělit co potřebujete na úřadě vyřídit a nechat na sebe kontakt. O zbytek se již postaráme.

 

Květen dále přináší zásadní změnu ve fungování turistického informačního centra. To se přesunulo do zcela nových prostor mimo úřední budovu. Nově jej naleznete stále na Karlově náměstí, avšak u roudnického mostu. Na původním místě však zůstávají zachovány úřední služby, na které jste zvyklí.

V těchto prostorách, nyní primárně určených pro účely služeb systému CZECHPOINT a ověřování listin, nabídneme i zcela novou službu tzv. „páteční podatelny“. Tu budete moci využít ke kontaktu s městským úřadem i mimo úřední dny.

 

Nadále Vám nabízíme tyto služby:

  • Czechpoint - provádíme výpisy z:
    • Rejstříku trestů
    • Katastru nemovitostí - nahlizenidokn.cuzk.cz
    • Obchodního rejstříku
    • Živnostenského rejstříku
    • Centrálního registru řidičů (výpis bodů)
    • Seznamu kvalifikovaných dodavatelů
    • Registru účastníků provozu modulu autovraků ISOH
    • Insolvenčního rejstříku
    • Výpisy z rejstříku trestů právnických osob
    • Konverze dokumentů
    • Agendy ISDS (datové schránky) - www.mojedatovaschranka.cz
  • Ověření pravosti listin a podpisů
  • Informace o městském úřadu
  • Kopírování
  • Podatelna městského úřadu  (pouze v pátek)

 

 

Provozní doba:

 

•             Pondělí     7:00 – 12,00   12,45 -17:00       (czech point + ověřování)

•             Úterý        9:00 – 12,00   12,45 -15,00        (czech point + ověřování)

•             Středa       7:00 – 12,00   12,45 -17:00       (czech point + ověřování)

•             Čtvrtek      9:00 – 12,00   12,45-15,00        (czech point + ověřování)

•             Pátek         9:00 - 13:00    (czech point + ověřování + podatelna)

 

Podívejte se také na aktuální reportáž MIS o zázemí a službách úřadu zde.


Návrat na předchozí stránku
Roudnice nad Labem
Město Roudnice nad Labem
Karlovo náměstí 21, 413 01 Roudnice nad Labem
IČ: 00264334, DIČ: CZ00264334
GPS souřadnice: 50˚ 25' 31,39" N, 14˚ 15' 42,52" E

Telefon: 416 850 111,fax: 416 850 171
E-podatelna: epodatelna@roudnicenl.cz
ID datové schránky: qdwbviv

Úřední hodiny úřadu
pondělí a středa: 7:00-17:00
úterý a čtvrtek: 9:00-15:00
pátek: nejsou stanoveny, úřad pro veřejnost uzavřen
Jednání mimo úřední hodiny je možné na základě domluvy
s příslušným pracovníkem.


Další provozní doby:
Pokladna úřadu
Informační a dopravní centrum Podřipska, Arnoštova 88
Povinné informace

Facebook a RSS kanál
Facebook Facebook