Městský úřad rozšířil své služby

aktualita 01. 02. 2017| Jan Vancl, tiskový mluvčí
Tisková zpráva města

V minulém roce byla provedena změna úředních hodin. Od února mají občané možnost se s příslušným úředníkem po domluvě setkat a vyřídit své požadavky i mimo tento vymezený čas.

 Aktuální úřední hodiny Městského úřadu Roudnice nad Labem jsou stanoveny v pondělí a středu od 7:00 do 17:00 hod. a v úterý a čtvrtek od 9:00 do 15:00 hod. V pátek byl úřad veřejnosti otevřen kratší dobu již v minulosti a loňská změna zavedla jeho úplné uzavření. Nyní je nově jednání mimo tyto úřední hodiny možné na základě domluvy s příslušným pracovníkem.

Jedním z impulsů pro oficiální zavedení této změny bylo i hodnocení úřadu našeho města agenturou pro podporu podnikání a investic CzechInvest.

"V soutěži „Město pro byznys“ byl hodnocen přístup města směrem k podnikatelské sféře. Jedním z hodnocených bodů je úřední doba úřadu, kde jsme obsadili čtvrté místo ze šestnácti hodnocených. S tímto výsledkem jsme se nespokojili a chtěli své služby občanům zkvalitnit," vysvětlil tajemník MěÚ RCE Mgr. Pavel Chaloupka.

Nyní si tak mohou ti z vás, kterým nevyhovuje vymezený čas, na základě telefonické nebo emailové domluvy s příslušným úředníkem, domluvit jednání i mimo čas vyhrazený úředním hodinám. Tato možnost je platná i pro pátek s tím, že je třeba využít vchodu z Riegrovy ulice.


Návrat na předchozí stránku
Roudnice nad Labem
Město Roudnice nad Labem
Karlovo náměstí 21, 413 01 Roudnice nad Labem
IČ: 00264334, DIČ: CZ00264334
GPS souřadnice: 50˚ 25' 31,39" N, 14˚ 15' 42,52" E

Telefon: 416 850 111 (ústředna),
fax: 416 850 171
E-podatelna: epodatelna@roudnicenl.cz
ID datové schránky: qdwbviv

Úřední hodiny úřadu
pondělí a středa: 7:00-17:00
úterý a čtvrtek: 9:00-15:00
pátek: nejsou stanoveny, úřad pro veřejnost uzavřen

Jednání mimo úřední hodiny je možné na základě domluvy
s příslušným pracovníkem.


Další provozní doby:
Infocentrum | Pokladna
Povinné informace

Facebook a RSS kanál
Facebook Facebook